iloveyou

hii semua. arinie aku nak share lagi tentang kisah cinta kitorang, tade yang lagi indah selain hidup bersama dengan si dia. iloveyouu soo much sayang. esuk genab 6bulan aku dengan dia. hehee banyak suke duka yang kitorang lalui. nak kate duka tu sume berpunca dari aku.  aku nie kolot sangat sampai dia selalu terluka dengan perangai aku nie. tapi aku tak curang kay, dia pun. biasa lah lelaki hidup tunggang tebalik, sebab tu aku perlukan dia untuk aku uruskan diri aku nie hehe. tak mudah untuk kitorang bertahan hingga ke saat nie, banyak yang kitorang belajar bersama. yang duka tu kitorang jadi kan pengajaran n pengalaman. yang suka kitorang kan kenang selamanya hehe iloveyou. qyla nie jenis cerewet sikit, ape aku buat sume dia kena tau. hehe caring mestilah kena buat camtu kan. karang tup2 aku tak contct macam2 bole berlaku, nanti sape nk bgtau dia. hehe aku dah la jauh dari mata dia. hanya henfon n leptop je yang boleh kitorang ada untuk hubungi antara kitorang. ape nie ayat aku tunggang tebalik ;p almaklum bm tak power cam korang. sayang2, pape berlaku antara kita, jgn cepat mengalah kay. kita kan nak kawin muahx. jage diri bek2 bila i tade di sisi you. jauh dimata dekat dihati cewahh ;p okay lah , i nak tidur. selamat malam sayang. tidur mimpi i kay. jumpa dalam mimpi you. muahx sayang dia ketad2. hug kuat hehe. see yaa
xoxo ahlong
Daisypath Anniversary tickers