dia pelengkap hidupku

segalanya ada pada dia. dia cukup sempurna dalam hidup aku. thanks to god sebab ketemukan aku dgn orang seperti dia. tarikh 13 july 2012 sungguh bermakna bagi aku. nak tawu kenapa, itu tarikh aniversery kitorang. qyla nie sweet orang nya. dia belikan kek khas untuk aku. siap booking table untuk date dinner kitorang. pehh tersentuh hati aku sangat2. bila di ingat balek, rasa nak je kembalikan masa hehe. kenape dia pilihan hati aku ? nak di jawab mang tiada jawapan, cinta yang sebenar memang tidak boleh di ungkapkan dengan kata2, acecehh hehee tapi itu la kenyataan. di mata aku , dia la sorang y tercantik didunia nie walaupun mama aku lagi cantek macam model katekan hehee. sesuai ke aku untuk dia ? hehe itu korang kena lah tanya hati dia, tapi dia trima aku seadanya kate dia, mang la kekadang aku nie lembab, tapi dia memahami aku beb. aku nie tade la perfect, suma orang kat dunia nie tak sempurna kan. tapi aku cuba jadi yang terbaik untuk diri dia. aku nie selalu buat dia marah. benda2 yang remeh pun bole buat dia marah. qyla nie sensitif sikit orang nya. hehee biasa lah dia sayang aku kan :P caring lebih katekan hehee. perangai aku nie yang buat dia selalu marah. come on amir, kau boleh buktikan yang kau boleh berubah untuk dia. tapi slow2 la hehee. sayang2 i mintak maaf ye kalau i nie banyak kekurangan pada diri you. i selalu sakit kan hati you muahx. kekurangan aku nie y perangai alaala -..- camtu, dia sorang je boleh nmpak sebab dia lebih mengenali aku hehee. mane nak sorok beb kalau kita ade kekurangan kan, tapi aku ada dia, so dia boleh lengkapkan hidup aku. kalau aku salah dia tegur. okay sayang i nak bagi tau kt satu dunia yang you sorang je di hati i. i sayanggg you sorang sumpah tade yang laen. aku bahagia beb hidup dengan dia. wa sayang sama lu nur aqila binti ahmad sabri. hahaa over plak cite aku nie, ade aku kesah :D cite nie bukan hayalan kay tapi kenyataan ! okay lah nanti2 ku share lagi kay. sayang, thanks sudi jadi orang paling istimewa dalam hidup i. i takan sia2 kan hidup sayang walau pun banyak duka yang kita lalui. i nak kumpul wet banyak2, patu nak jadikan you isteri i yang sah. hehee moga2 jadi kenyataan Aminn :) okay see yaa peace Y(>.<)Y

xoxo ahlong
Daisypath Anniversary tickers