rindu yang teramat..



dia masakan untuk aku. rindu... rindu... rindu.. rindu yang teramat, itu je yang mampu aku kata, aku betul2kan qyla yang aku sayang. dia seorang yang paling istimewa dalam hidup aku. tiap hari aku doakan yang terbaik untuk relay kitaowang. aku tak kuat bila dia tiada di sisi aku. kenapa qyla? kenapa kau begitu marah pada aku qyla ? aku tawu aku salah, aku betul2 mintak maaf padamu sayang :( cinta mati aku hanya padamu. sebak hati ni bila terkenang kisah dulu. kau buat aku bahgia selama nie. kau penguat untuk aku berjaya. kau segalanya. you faham segalanya tentang i :( i rindu masakan you, i nak makan masakan you, you kan pandai masak favourite i "ikan masak 3rasa" . i rindu suara you yang comel, i rindu bilaian you yang manja, i rindu nak dodoi kan you. 'qyla bobok oh qyla bobok.. kalau tak bobok nanti di gigit nyamuk..' I RINDU SEGALANYA.. hmm sayang, kita sama2 saling mencintai, dugaan yang datang nie i tempuh bersama. kan itu janji kita, suka duka kita bersama kan :') terlalu pantas benda nie terjadi, i mintak maaf atas kesalahan i, buka lah hati mu untuk diriku. i tawu you sayang i, i keterlaluan, i pentingkan diri, i mohon maaf lagi sekali. sama-sama kita pertahankan cinta kita sayang. pengalaman mematangkan kita :') iloveyou sayang. you always in my heart <3 .=".">
xoxo ah long
Daisypath Anniversary tickers