maaf dari aku

selamat malam semua. hari ini 13jan2013 genab aniversary kitorang yang ke-6. thanks sayang sampai saat nie kita bertahan dalam relay kita nie. aishh banyak betul yang kita lalui kan sayang. sorry tak dapat sambut dengan sayang arinie. sayang2, nak hadiah hehe :P bagi yang besar2 tau, mahal2 lagi hehe. patu i nak ckp sikit, i nak mintak maaf sebab aritu i ada buat salah kat you. salah apa ? bukan curang kay, i buat you marah sebab perangai i nie, perangai yang mane? hehe kan aritu sehariani tak contct you. i buat you tertunggu2 seharian. i tak bermaksud nk buat camtu sayang, i penat balek dari class terus tidur sampai ke malam. bangun2 je dah kul bape entah, terus i call you, bole plak i wat rilex, patut nya i mintak maaf masa tu aishh lembab betul aku nie. lepas call i terus gi lepak, lepakinggg sampai tak text you, aishh salah lagi. blek rumah tak text you lagi, aishh amer2, ape nk jadi nie . teruk kan perangai i :( i janji takan ulang lagi kay sayang, lepas nie pape i buat i bagi tau kay muahx iloveyou. i ade something nak cakap nie, you bila marah jangan la buat perangai, i tawu you mara tapi i taksuke kalau you layan laki laen, kalau kawan2 tu i tak kesah sebab kawan akan hormat gf orang, tapi yang jenis nak ayat2 you tu, you jgn r kasi muka, aishh bole jadi masalah tu sayang. awak tu kan gf saya, tawu kan camne nak jaga hati i hmm. kepada bro2 yang kat lua tu, korang nie suke amek kesempatan, jangan suke2 nak panggil awek aku sayang, penumbuk dapat nanti dr aku nanti. WARNING!! naseb awek aku nie setia, tapi nakal dia nie ada gak aishh jaga diri tu leklok sayang, sayang2. nanti update tau, lametak dengar cite dari you plak hehee iloveyou sayang. hanya aku cinta kau sorang HACKS<3>
xoxo ahlong
Daisypath Anniversary tickers