Assalamualaikum

Hui huiiii, dah lama rasanya tak mencelah disbalik timbunan website ni. Disebabkan ego yang setinggi Gunung Everest, rinduku padamu, pada blog, ku terajang ketepi longkang biar sebati dengan bau busuk yang menyebab kan kesakitantan hati ini datang tanpa diundang. Uhukkk, penat pulak rasa berbahasa baku ni.

Okayy, sekembalinya aku di blog ini bermakna aku dah tarik turun seturun turunnya ego yang tinggi melangit tadi and please appriciate! Hmm kehadapan buah hati jantung limpa ku Muhammad Amiruddin bin Ah long hahahahahah korang nak tau name bapak dia pahal? aku je boleh. kahkahh *jelouse kuat ni. Disini saya ingin memohon ampun dan maaf berjuta juta kalinya tahap sembah ke tagan awak, maafkan saya :'( Hmmm saya jahatkan? tak baik kan? pentingkan diri kan? semuanya kan? haaaaaa sedihnyaa igat baik. Dulu saya tak macam ni pun. Ni semua salah awak! salah awak jugak!! Kenapa awak layan saya macam putreri? sikit chaya matahari pun awak tak bagi kena kat kulit saya, apalagi mencubit saya. Awak tak pernah curang even saya bagi space sebesar rumah PM. Awak tak pernah tringin nak cari lain. Saya je selalu fikir jejahat bagi awak nagis. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm macam kejam pulak rase.

Awak, saya nak awak faham, awak tak boleh layan saya macam ni lagi. Tolong tegas! Awak suka saya calit taik kat muka handsome awak tu. Suka ke? Mana ego lelaki pada awak ni? Bukan saya minta awak berego tapi baik pun ada batasnya. Aku sedar aku dah melampau, tp kau tak marah kenapa? Hmm. Bolehkan janji awak buang pragai lembap awak tuuu. Saya tak suka. Sumpah tak suka..

Bebudak fb mesti perasan kita macam main couple break kan? Korang jagan igt ktorang loqlaq sgt ehh. Ktorang neverrr everrrrr break off cuma pesen aku bila dah hangin mmg byebyeee a relation fb tu. Mmg semua tu boleh memudaratkan dimasa akan dtg tapi korang faham kan, bila darah dah kemuncakkk sape boleh fikir. Hahaha. Kebiasaannya benda yang buat aku hangin mengamok macam orang kena sampuk ni, bila amir buat lembap dia. Hahahaa. Sounds funny tapi korang taktahu bertape sakitnya hati aku menahan satu satu benda yang nak diterangkan kat dia. Bak kata mama aku angin tak sama ktorang ni, satu hot temperd, satu melampau lampau cool dia. Bila dah cool sgt un sebenarnya menyakikan hati jugak. haha.

Kitorang tak pernah bergaduh sbb dia dgn perempuan lain kepe, kalau ada pun sebab aku yang tetuduh dia, bila dia tak layan tuduhan aku, aku pun mula ah mcm naik hantu suruh dia mgaku jugak atau suruh dia ceria kisah kisah dia dulu. haha lawak gak aku ni. kiranya boleh dikira laa sebab memang jarang gila ahh nak bertekak pasal benda mcm ni. Dari sini korang boleh nmpakkan, selama setengah tahun (6bulan) ni, sekali pun tak pernah dia curang atau contact perempuan tanpa urusan penting atau sesaje. Tak pernah lah. So kepada yang egt ktorang mcm couple couple lain kat luar sana yang couple break sebab curang anda tersangat lah silappppppppppppppppppppppppp. Silap besar youuuu. Hahaha

Amir bukan jenis yang melayan kengkawan aku. Memang tak dinafikan, bila ajak lepak ada yang try nak ayat. Tapi even korang mintak number Amir tu kat aku pun, aku tak pernah nak kedekut k. Nak hambekkkkk. Aku bukan bagi sebab tak sayang, cuma aku yakin dengan dia. Aku yakin kalau dia sayang aku, dia takkan pernah pandang yang lain. And see, takde sorg un yang dia layan. Nak kate muke tak cantik, body tak mantap. Lagi lawa diorang dari aku. Tapi bak kata amir, da tak pandang semua tu sebab hatinya sdah terpaut kukuh pada aku. Hahaha, sometime aku tak percaya pun kata kata manis dia sebb tak boleh nak rasa pn manisnya ayat dia tu.ade baubau bacang sket so better berjaga jaga sebelum terlambat. Haha aku ni hehati orangnya. Nak cinta biar ikhlas. Aku tahu cerita cerita silam dia, rasanya semua aku tahu. so aku sentiasa berjaga jaga dgn segala perbuatan. Dia mmg tak pernah sorok bila aku tanya cuma dia akan malas layan bila nmpak mcm aku nak carik pasal. hahaa Good boyy. Thats why i love you.

Klahh, mementang dah lama tak update, skali update aku sendiri malas nak baca semua ni. Cuma yang nak ditekan kan kat sini, aku bersukur dapat kenal sorang jejaka bernama Amir dan diberi peluang hdup bersamanya, smoga kami kekal ke anak cucu dan selamanya. Amin.
Daisypath Anniversary tickers