My birthdayyy

6/1/1994. Tarikh ni aku diberi peluang oleh Allah s.w.t untuk melihat bumi yang indah berserta diberi peluang hidup bersama Amir. Alhamdullilah. Aku bersyukur sesgat. Tuhan hadiah kan aku hadiah paling istimewa dgn mempunyai bakal imam yang berpegang teguh kepada imannya dan ibu yang sgt sporting.

Okay pada tarikh ni, aku dpt pelbagai ragam wishes dari kengkawan sepelusuk dunia. Terima kasih semua. Taktahu nak ungkap macam mana. Macam biasalah, mesti amir nak menjadi yang pertama dalam apapun yang berlaku. Lumrah lelaki yang sayangkan seseorang perempuan kan. Jadi dia lah yang pertama diikuti kawan kawan yang sgt mgambil berat terutama Nur Amira binti suhaimi. I love you.

Tepat jam 12, fon aku mula menari nari minta diaangkat. Tapi time tu angin tak berapa okay so aku biarkan je. Biar smpai bunyi tu puas, lepas tu baru aku start membaca. satu demi satu. Tak cukup fon aku, fon mama pun dpt. Tu ofcourse dari amir sebab aku taknak cakap dgn dia. Hihi *evil face. Dia call mama then suruh aku pergi bkak pintu. Aishh aku egt kan dia fly dtg dari kedah nak buat suprise, aku duk dlm bilik kunci rapat rapat kononya taknak jumpa. Tapi bila mama ketuk, dia bawak skli satu bungkus beg besar gedabak. Time tu ade a cecuak sket sbb aku ckp ngn dia, aku nak hadiah aku badan dia yang dh kena potng satu satu *tgh marah la katakann. Bungkusan beg tu lgsung aku tak sentuh, pastu msg masuk suruh bukak. Aku mcm wawas jugak, yang aku msg tu hantu kepe. Haha. Ego still taknak turun so aku tgok tv lah apa lah, memacam la aku buat. Benda yang tak patut pun aku buat. Last last, mama tlog bukak, tp sblum dia tarik zip beg tu aku tanye 'ma nanti nampak badan die yang dh kene potong tu cmne' patu mama wat donno malas layan selekeh aku trus je bukak, patu jeng jeng jenggg bersmbung... Hahahahahahha

*nanti akan dipostkan sekali gambar. USB menghilangkan diri. Harap bersabar dan nantikan smbunganya. good night :p
Daisypath Anniversary tickers