hatiku menangis

hatiku menangis lagi. hmmm sayang, kenape you buat i camnie, kenape you perlu layan dia. tak perlu cari orang lain walaupun kita ada masalah. itu salah sayang. masalah kita boleh selesaikan, tak perlu tambah masalah lain. dendam takan membawa kebahagiaan sayang. kenapa susah sangat you nak memaafkan benda yang lepas, bila di ungkit, lagi sakit hati you. sekali pun i takpernah curang. sebab i poke gurl di fb, you terus marah i tanpa henti. yess mang salah i tapi bende tu dah lepas. i mintak maaf . i larang you im dia, tapi kenape you buat gak. kenape kenape ? ape kurang nya i lagi sayang. satu dunia i bagi tau yang i sayangkan you. jangan terlalu ikutkan hati. you nak marah i marah lah, tapi tolong dengar cakap i, jangan buat benda yang salah.you nak i tegas dengan you, tapi you bole ke mengalah dengan i ? i tegas bila perlu. api bila dengan api akan terus membara kan, jadi bila you marah, i cuba jadi cool untuk reda kan keadaan, itu cara lebih better sayang. kenape perlu tambah masalah lain sedang kan ade masalah yang belum selesai? perlu ke camtu sayang. i bukan jenis laki yang suke maki2 atau ego tinggi segala, itu sume tak membawa pape yang baik pun. kalau you betul2 sayangkan i, fikir lah sejenak sayangku. semua masalah kita boleh selesai kan, tapi ade care nya. kepada semua pembaca, korang doakan lah kebahgiaan kitorang. aku tak mampu kata pape lagi sebab hati aku betul2 sakit sangat. aku cuba nak berubah jadi yang terbaik untuk dia, aku cuma ada dia sorang dalam hati aku. ape yang berlaku nie aku jadi kan pengajaran buat diri aku. duka datang kita taj jangka kan, mybe hari kan datang kitorang bahagia tanpa ada satu pun masalah, mane tawu kan aminn. kepada sayang, i mintak maaf sebab dulu i tak cukup sempurna bg you, lupakanlah diri i yang dulu sebab i dah berubah untuk you. pandang lah diri i yang sedia ada sekarang. kita masih2 ade salah masa dulu, itu sume kita belajar dari kesilapan. iloveyouusoomuch sayang. thanks jadi sebahagian hidup i sampai saat nie. moga kita kekal ke anak cucu. aminn. menitis air mataku lagi ;')
xoxo ahlong
Daisypath Anniversary tickers