rindu awak :'(


ini sebuah cerita percintaan antara kami. yang dulu semuanya bahagia bagi kami, tapi hari makin hari, kemesraan kami semakin kurang why ? :( aku tade jawapan untuk jawab soalan tu. mungkin dugaan yang datang bertubi-2, membuatkan kami tidak mampu untuk hadapi. tapi kami cuma yang terbaik untuk mencari balik keindahan dan manisan yang sudah lama pudar. sayang, amir sayangkan awak qila. awak . saya tawu awak sayang saya, and awak pun setia dengan saya mcam mana saya setia pada awak kkan kan. tapi
kenapa awak sering bermasam muka pada saya, awak makin renggang dgn saya, saya ada buat salah pada awak ? KENAPA2 ? saya jadi bingung bila awak berubah sekelip mata. hmm kekadang saya terfikir, saya mungkin tak layak di sisi awak, tapi saya tanak kehilangan awak. saya cuma percaya pada satu iaitu hati saya. aqila, tanya lah diri awak, kenapa awak berubah sejak kebelakangan ni, hati awak tak berubah kan ? :') saya percaya awak. iloveyou sayang. kita sama2 fikir mana silap kita kay. muahx awak kalau ada pape masalah share lah dengan saya, kan saya BF awak, saya ada untung awak sentiasa muahx hug ketad2. okay awak, ingat pesan saya, hati penting pada setiap orang, jagalah ia, lagi2 hati kita berdua. muahx. saya pun takan lupa :') saya syukur dapat bersama awak sampai saat ni. thanks sebab tak jemu layan kerenah saya y gediks ni. and last kalau sampai satu masa nanti, biarlah hubungan ni berakhir dengan nafas kita y terakhir, bukan sebab orang ke-3. tau awak. takecare. saya CINTA awak nur aqila muahx.
xoxo ahlong
Daisypath Anniversary tickers