Selayang.

Hi, hello and assalamualaikum guys. Now 1.32am, and i already in Selayang. Hello Selayang people! Okay today i've something to shared with all of yahh. Its about a bad news, good news and bad news :3

Sebenarnya bukan tak suka kena balik sini, tpi terkilan cuti yang dijanjikan akhirnya dicerobohi jugak walau sehari. Its not fear. Hmm takpelah, dah dekat sini dh pun, so esok 8.00am bagun pagi pagi pergi kelas english, ukur baju dibody sexyku ini dan pulang smbil menunggu Amir datang jemput. Wehuuu. Datang cecepat tau sayang. I tggu dgn penuh sabar ni. Heheee. Tapi u jemput jumaat. hmmmmmm i balik sendiri ke u amik eh? jap nnt fikr.Okay this is bad news sbb kene korbankan cuti untuk sebuah kelas yang mgambil masa cuma beberapa second. Eh? haha beberapa jam.

Ehh apa apa? Amir? Haha dah okay dahh. Si gentel ni cll mama aku nenagis bgtau salah dia. Awesome kan? tgok lah siapa yang bela. Kepada yang kata lembik pe jadah tu korang punya pasal lah, jangan nak jelly sgt k hahaa. Myb dia betul nak aku so dia cuba apa yang dia rasa boleh and aku suka. Takde masalah pun. Kalau nak boifrengg mcm tu so treat ikut cara wa, wa otai bila dgn dia. kahkahh. You know what Amir, i love you. For sure thiss is a GOODDDD NEWSSSSS! x)

And the last one is, AKU TAK JUMPA USB AKU LAGI!! mana kau hah? Hmmmmmm. Benci nya dgn memori otak aku ni. Suke bergurau. Cepat la bgtau dia ada kat mana. Smbungan cerita aku belum habis lagi ni, ramai menanti tu. Eh? hahahahahahahahahahah the end -Sincerely bee xx
Daisypath Anniversary tickers